Thursday 5 March 2009

Νηστεία














H χρησιμότητα της νηστείας είναι πολλαπλή. Δεν αναφέρομαι καθόλου στη νηστεία σαν κανόνα θρησκείας που ποσώς με ενδιαφέρει αλλά στη νηστεία που σε βοηθά να αποβάλεις τοξίνες, περιττά κιλά και σου καθαρίζει τον νου και το πνεύμα γενικότερα.


Ας καταναλώσουμε λοιπόν πολλές σαλάτες, χόρτα ατμόβραστα, δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια, χαλβάδες και άλλα παρόμοια. Και ας αποβάλουμε από το διαιτολόγιό μας τα κρέατα και τα τυριά που τόσο μας αρέσουν αλλά μας ανεβάζουν την χοληστερόλη, τα νεύρα και τα παχάκια. Μόνο καλό θα δούμε από τέτοια διατροφή. Αν προσθέσουμε στη καθημερινή μας ζωή και ένα ημίωρο τουλάχιστο γοργό περπάτημα, όχι μόνο θα βελτιώσουμε την σωματική μας κατάσταση αλλά και την πνευματική.


Αυτό όμως που έχω αρχίσει να εφαρμόζω και το συστήνω ανεπιφύλακτα είναι την καθολική νηστεία από ειδήσεις που προέρχονται από τον πολιτικό χώρο της Κύπρου. Οι τοξίνες που περιέχουν είναι ικανές να προκαλέσουν ανεπανόρθωτο κακό σε κάθε εθισμένο λήπτη τέτοιων ειδήσεων. Γι’ αυτό λέω να αφήσω στην ησυχία τους όλους τους ευφάνταστους πολιτικούς μας να ξεθυμάνουν για όσο καιρό χρειάζεται ασχολούμενοι με το τι είπε ή θα μπορούσε να πει ή πιθανόν να σκέφτεται ο ένας για τον άλλο, για την ιστορία, γεωγραφία, θρησκευτικά, φυσική, χημεία, οικοκυρικά, ξυλουργική και άλλα. Να χωνέψουν πως όχι μόνο δεν είμαστε ο ομφαλός της γης αλλά ούτε και είμαστε αυτοί που κάμνουν την γη να γυρίζει. Καθόμαστε στη γη και ακολουθούμε την πορεία της.


Κι’ εγώ, θα κάθομαι και θα διαβάζω βιβλία της Άγκαθα Κρίστη και θα ετοιμάζομαι για το ψάρεμα που θα πηγαίνω κάθε σαββατοκύριακο.










Έχω ήδη ειδοποιήσει τον εφημεριδοπώλη μου να μην μου φέρνει πια καμία εφημερίδα παρά μόνο τον Γαστρονόμο της Καθημερινής (της ελλαδικής έκδοσης βεβαίως που δεν περιέχει ούτε κυπριακές διαφημίσεις).



5 comments:

dokisisofi said...
This comment has been removed by the author.
dokisisofi said...

(βελτιωμένον)

Χεχε, ωραία η ανατροπή στο τέλος ΄: εντός εκτός και επί τα αυτά..Μαζοχισμός, τίποτε άλλο δεν είναι η ζωή. Εκτός κι αν τον επιλέγεις ενσυνείδητα, και πάλι όμως είσαι ίσος με την άλλη γωνία που σου κλείνει το μάτι.

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous said...

Δόκη, είμαι αυτός που είμαι και μου αρέσει η ζωή. Επιλέγω διάβασμα και ψάρεμα.

dokisisofi said...

και εις βαθύτερα!

Lexi_penitas said...

Δηλαδή θα σε χάσουμε που πελάτη για καμιά 40ρια μέρες :)

Ασχετο: Απαντώ στο ερώτημα που υπέβαλες στο μπλογκ μου. Καλά, μα θέλεις να πεις ότι εν σου προβάλλει το λινκ για σχόλια στο On Air? Τσιάκκαρε ξανά σε παρακαλώ.