Tuesday 15 December 2009

Είμαι Φτωχός!



 
Ο υπουργός οικονομικών προσπαθεί να βάλει φραγμό στην φοροδιαφυγή δακτυλοδείχνοντας μεταξύ άλλων μέτρων και κάποιες επαγγελματικές ομάδες. Πλην όμως, όλες οι ομάδες ξεσηκώθηκαν και φωνάζουν πως αδίκως κατηγορούνται.

Κυρίες και Κύριοι,

Οφείλουμε να τους πιστέψουμε:

-         Οι γιατροί είναι φτωχοί
-         Οι δικηγόροι είναι φτωχοί,
-         Οι εργολάβοι είναι φτωχοί
-         Οι ντιβέλοπερς είναι φτωχοί
-         Όλοι είναι φτωχοί σ’ αυτό τον τόπο.

Με την ευκαιρία, επιθυμώ να διαβεβαιώσω επίσημα και με χαρτόσημο ότι είμαι φτωχός. Φτωχοί είναι επίσης ο μπάτλερ μου, οι δύο μου σοφέρ, οι τρεις καθαρίστριες, ο κηπουρός μου, η νταντά του παιδιού, καθώς και ο μπάρμαν που εργοδοτώ περιστασιακά.


2 comments:

ρίτσα said...

hahahaha

Αιθερας said...

Μπορεί ναν φτωσιοί στο πνεύμα τζαι στη ψυσιή.

Εξίασες τζείνο που καθαρίζει τες μεσοδακτυλιές σου πριν να κόψει τα νύσια σου : )