Thursday 27 October 2011

Το Κούρεμα

- Καλημέρα Βαγγέλη, τι μου κάνεις;
- Καλά είμαι ρε Δημητρό, να με την πίεση, το ζάχαρο, ξέρεις εσύ. Είναι κι’ η Μαιρούλα στο χωριό, πήγε να δει την μάνα της που είχε ένα εγκεφαλικό την περασμένη βδομάδα, έτσι έμεινα μόνος. Ε, να μην ερχόμουνα στο καφενείο να δω κάνα φίλο;
- Άμα δεν ήταν να λείπει η Μαιρούλα δεν θα σε βλέπαμε δηλαδή. Ούτε και στο κουρείο δεν έρχεσαι πια, καλόγερος έχεις γίνει μ’ αυτό το μαλλί.
- Θα ‘ρχόμουνα να μου κάνεις ένα περιποιημένο κούρεμα προχθές αλλά με φώναξε η μεγάλη μου η κόρη να προσέχω τον μικρό, τον Βαγγελάκη βρε, έτσι πάλι έχασα το κούρεμα. Σήμερα που έχω όλο το χρόνο είναι αργία, δεν κουρεύεις.
- Για σένα βρε και το άγιο Πάσχα πιάνω το ψαλίδι, εδώ έχω την τσάντα μου, σαν γιατρός ένα πράμα. Άμα θες, πάμε να σου ρίξω ένα περιποιημένο κουρεματάκι.
- Να πάμε, αλλά πού;
- Σπίτι σου ή στο δικό μου. Ποιανού είναι πιο κοντά;
- Πού να ξέρω, το δικό μου είν’ από τούτη την μεριά.
- Και το δικό μου απ’ εδώ είναι, δεν παίρνουμε τον δρόμο και όποιο βρούμε πρώτα να κάνουμε και το κούρεμα;
-Και δεν τον παίρνουμε, θα πούμε και τα δικά μας στο δρόμο.

- Ωραίο κηπάκο έχει τούτο το σπίτι.
- Ναι, όλα σε τούτη τη γειτονιά έχουν περιποιημένους κήπους. Να, δες εδώ, αυτό με την χουρμαδιά, σαν τις μικρές Βερσαλλίες είναι.
- Και τούτο, με τις νεραντζιές, όμορφο είναι. Είδες τέχνη ο δικός σου;
- Ά, τώρα κατάλαβα, είσαι ένας μάστορας εσύ!
- Και τούτο το κάγκελο, σωστό καλλιτέχνημα δεν είναι;
- Βέβαια, και ούτε τρίζει άμα ανοίγει.
- Για σπρώξε να δούμε.
- Εντελώς αθόρυβο, ε;
- Μπράβο, μάστορας είσαι.
- Να, ρε Βαγγέλη, σε τούτη την καρέκλα στο χώλ, μια χαρά είναι να σε κουρέψω.
- Καλά λες, κάτσε να ξεκουμπώσω λιγάκι το πουκάμισο μέχρι να βγάλεις τα ψαλίδια σου.
- Θα σου κάνω ένα κούρεμα εγώ!
-Έτσι μπράβο, κόψε και τις φαβορίτες. Και να μην βγαίνει το μαλλί πάνω από τ’ αυτί.
- Καλά, ε; Κούκλο σ’ έκανα.
- Ρε συ, Βαγγέλη, δεν είπες πως είναι στο χωριό η γυναίκα σου;
- Ναι, έτσι είπα.
- Ε, τότες ποιανή είναι η κυρία που έρχεται απ τον διάδρομο;
- Ξέρω γω; Σπίτι σου είμαστε, η γυναίκα σου θα ‘ναι.
- Πιο σπίτι μου, ρε Βαγγέλη, στο δικό σου είμαστε!
- Τι λες, μωρέ, λωλάθηκες;
- Ρε, συ, στο σπίτι σου δεν είμαστε;
- Όχι!
- Και σε ποιανού το σπίτι είμαστε τότε, ρε;
- Που να ξέρω.
- Ρε, συ, σε ξένο σπίτι κουρευτήκαμε!

2 comments:

the Idiot Mouflon said...

http://www.youtube.com/watch?v=4A12DBhC1j4

rose said...

κακοκουρεμενοι