Friday 9 September 2011

Πρωινός καφές

-         Ρε Νικόλα, τον καφέ μου.
-         Μα, πρόεδρε, έφερα τον τζ’ είπιες τον.
-         Είπα σου, άμα τον φέρνεις να μου το λαλείς.
-         Μα αφού τον είπιες, πρόεδρε.
-         Τζαι πού θέλεις να το ξέρω ρε Γιαννή; Είπες μου το;
-         Νικόλας, πρόεδρε, όι Γιαννής.
-         Δηλαδή, είπιε τον καφέ μου ο Νικόλας;
-         Όι, πρόεδρε, λαλούν με εμένα Νικόλα, όι Γιαννή.
-         Τζαι τι με κόφτει πως σε λαλούν; Εγιώ εν τον καφέ μου που θέλω.
-         Να σου κάμω άλλον πρόεδρε, δκυό λεπτά.
-         Πασσιά, όι λεπτά. Να βάλεις φετζάνι με πασσιά σιείλει.
-         Τα φετζάνια μας εν του λαϊκού, πρόεδρε, κάμνουσιν;
-         Τα λαικά μόνο ζημιάν κάμνουσι, λάωσε ποτζεί, λάωσε ποδά, εν έμεινεν λάιν να ‘ψουμεν καντήλι.
-         Ε, κάμε νάκκον κράτει, πρόεδρε, άηκε τζαι τίποτις για λλόου μας.
-         Ήντα που ‘μεινε ν’ αήκουμεν, ρε Γιαννή, άφηκεν μας τίποτε ο πίσκοπος; Εσήκωσεν τζαι τα καντήλια.
-         Νικόλας, πρόεδρε, όι Γιαννής.
-         Τζ’ ο Νικόλας, γιατί τζείνος εν καλλύτερος;
-         Όι, πρόεδρε, εγιώ είμαι ο Νικόλας.
-         Ναι, ε ννα μου γελάσεις πάλε πως είπιεν το καφέ μου ο Νικόλας.
-         Πρόεδρε, πάω να φέρω τα φυστούτζια  που σ’ αρέσκουν.
-         Πήαιννε, τζαι φέρμου τζαι τον καφέ μου σαν έρκεσε. Πέρκει έβρεις τον δρόμο τούντη στράτα.
-         Πρόεδρε, σφύρα τζ’ έρκουμε.



3 comments:

rose said...

:-))))

the Idiot Mouflon said...

Δηλαδή τελικά φταίει ο Γιαννής;

Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous said...

Δηλαδή, θέλεις να σου πω για τα τζαίρατα σου τωρά;