Monday 28 February 2011

Είναι Τρελός!


Όταν ένας υψηλόβαθμος έλληνας στρατιωτικός μου είπε επί λέξει, τον απρίλιο του 1974 «εγώ παιδί μου, είμαι τρελός με δίπλωμα» και μου έδειξε το δίπλωμά του για επιβεβαίωση, όχι μόνο τον πίστεψα αλλά περίμενα ότι κάποια μέρα θα κάνει μεγάλο κακό. Και το έκανε, μερικούς μήνες αργότερα, όμως οι λεπτομέρειες δεν είναι του παρόντος.

Τώρα μας λένε όλοι ότι ο gaddafi είναι τρελός, με ή χωρίς δίπλωμα δεν έχει σημασία.  Το ακούσαμε από στενούς του συνεργάτες, από μέλη της οικογένειας του, από γιατρούς και άλλους επιστήμονες που ήλθαν σε επαφή μαζί του πρόσφατα, από τον πρώην άγγλο  πρωθυπουργό tony blair που του μίλησε πριν μερικές ώρες και γενικά είναι γνωστό σε όλους ότι ο εν λόγω κύριος είναι ψυχοπαθής. Ένας ψυχοπαθείς στρατιωτικός είναι ακόμα πιο επικίνδυνος. Τι θα πρέπει να περιμένουμε; Φοβάμαι να το σκεφθώ. Γνωρίζοντας τα μέσα που ακόμα διαθέτει.

Ελπίζω ότι κάποιος νούσιμος του στενού του περιβάλλοντος θα πάρει την πρωτοβουλία να τον εξουδετερώσει με κάποιον τρόπο γιατί, φοβάμαι πως είναι ικανός, προτού φύγει, να κάνει πολύ μεγάλο κρότο.

No comments: